WOW! Så får ni era kunder att skryta om er!

WOW! Så får ni era kunder att skryta om er!

  SKRIV UT BROSCHYR

Kunden förväntar sig mer och mer!

Förväntningarna ökar på företag och vill ni behålla era kunder måste ni ligga steget före era konkurrenter. Enligt Sverigestudien 2010 – 2014 (sidan 10) prioriteras inte kunderna i svenska företag. De kommer först på 50:e plats i vad som är viktigt när det gäller företagande jämfört med 1:a plats i USA och Australien. Ett ganska intressant resultat då företag inte kan existera utan kunder.

Missnöjda kunder skapar dåligt rykte omgående och i de flesta fall ger de inte företagen chansen att fixa problemet utan går till en konkurrent direkt. Något som de flesta företag inte inser är att kunderna kan bli det bästa säljteamet de någonsin haft då de kan sälja in er mycket bättre än vad ni själva kan.

Bakom varje befintlig kund finns massor av nya om ni ger dem WOW! upplevelser! En nöjd kund har bara fått vad de förväntar sig och pratar inte om er om inte någon specifikt frågar efter just er produkt eller tjänst. Men en WOW! kund skryter om er aktivt till alla hon känner.

Alla kunder älskar att skryta om er om ni bara ger dem en anledning. Och alla befintliga kunder som inte berättar om er till sina vänner och kontakter har ni inte gett dem en anledning att göra det. Så enkelt är det!

Boka Tomas idag innan fler kunder passerar utan att skryta om er!

BOKA NU

Färdigheter

Upplagt på

mars 23, 2016